Gerci pek avrupadan kimse yok ama yinede bi konu acyim dedim cünkü sinir oldum.
"Avrupada yaşayan Türkler üvey evlatmı?
Türkiye dışında yaşayan Türk vatandaşlarına neden üvey evlat muammelesi yapılıyor? bu akşam oynanacak Galatasaray maçını Türkiye dışına yayın hakkı bulunmayan Euro Star vermeyecek. Avrupada yaşayan Türklerin ekonomik gücünün farkında olan Medya patronları özel Avrupa kanallarını kurarak reklam geliri elde etmesini çok iyi biliyorlar fakat Avrupadaki vatandaşlarımıza şampiyonlar ligini izletmeye gelince yayını kapatıyorlar bu nasıl bir adalet??
Avrupada yaşayan tüm Vatandaşlarımıza sesleniyoruz, gelin Avrupa yayınlarını BOYKOT edin!! bu kanalları listenizden silin, kimse bu kanallara bakmayınca bakalım kim bu kanallara reklam verecek. Güç bizde bizler tüketiciyiz eğer birlik olursak bu kanallar bizlerin isteklerine cevap vermek zorunda rayting almayan hiç bir kanal uzun vadeli ayakta kalamaz. Şampiyonlar ligimi izlemek istiyorsunuz ayda 9,99€'ya PREMIERE aboneliği alın süper kalitede zevkle izleyin. Premiere hakkında bilgi için (Almanya) 0049 2166 621 419 No'lu telefonu arayınız."
Kaynak: www.anten.de
Bu ne bicim is ya. Resmen serefsizlik!!!