Harry Potter. 2.-3. sınıftayken gıcık olmuştum. Bir arkadaştan aldım Sırlar Odası'nı, o kitabı okuduktan sonra tüm seriyi okumaya karar verdim. Gerçekten harika. 1,2,3,4,5 okudum ondan sonra filmlerini izledim sırayla. Şimdi Melez Prens ve Ölüm Yadigar'ları kaldı ama bulamıyorum şu an ikisinide. Herkese tavsiye ederim. Yaklaşık 1200 sf.(yanlış hatırlamıyorsam) olan Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nı 3 günde bitirmiştim. Çok sürükleyici gerçekten.