Tamam oldu.Çok teşekkürler pankreas sen olmasan çok kötüydü benim için:D Bu ilk çalışmam.Photoshopu hayatımda ilk kez kullandım bu çalışmada.Bu arada kırmızı ve yıldızlı bölümleri sonradan yaptım çünkü photoshopta layerları birleştirdikten sonra farkettim boş olduğunu yani bir şey koyamadım.O boşluğu öyle doldurdum.Bulabildiğim en iyi resimleri buldum.**Yorumlarınızı bekliyorum.**