arkadaşlar ciddi bir sorunum var yardım ederseniz çok sevinirim. sabah bilgisayarı açtığımda daha açılmadan karşıma siyah bir ekran geldi ve c:/windows/system32/system falan burdaki dosyanın bozuk olduğunu söylüyordu. Neyse bir iki denemeden sonra chkdsk çalıştı bilgisayarı açabildim. Sistem dosyalarını düzeltti. Sonra hoşgeldiniz ekranı geldi windowsun ama burdaki kullanıcılar görünmüyordu. ctrl-alt-delete yaptım küçük kullanıcı penceresi geldi kullanıcı ismimi yazıp windowsa girdim ama karşıma bir yazı geldi. Diyordu ki "kayıt defterinin kurtarılması, başarılı" tam hatırlamıyorum böyle bir uyarıydı. Sonra windows'ta üstteki dosya-düzen... menülerinin hiçbiri görünmüyordu. İnternete gireyim dedim üstteki menüler birbirine girmişti ve bilgisayarıma girdiğimde (aslında birçok klasör aynı) boş görünüyordu. Bazı klasörlerin içeriği görünmüyordu. internet explorer sürekli hata veriyor. Kayıt defteri kurtarması tam olmamış herhalde. Acaba windows çökmüş mü format atmadan kurtarmanın bir yolu var mı? Bilgisayar içinde dolaşabiliyorum. Yani dosyalarımı yedekledim. ama yinede format atmak istemiyorum o kadar programı yeniden yüklemek çok zor. Bir de başlat menüsü açılmıyor. Sizce ne yapmalıyım.