Hatipoğlu: "Yunus Yıldırım'ı geçemedik"
Türk Telekom Lig A takımlarından Eskişehirspor'da, kulüp başkanı Nebi Hatipoğlu, İstanbul Büyükşehir Belediyespor karşılaşmasının hakemi Yunus Yıldırım'ı geçemediklerini söyledi..
Hatipoğlu, Atatürk Stadı'nda düzenlediği basın toplantısında, Eskişehirspor'un 4 maçta 9 puan alarak dikkatleri üzerine çektiğini belirterek, Eskişehirspor'un kendi evinde yaptığı son maçı yöneten Yunus Yıldırım'ın kente önyargılı geldiğini kaydetti.
Taraftarın takıma verdiği destekten memnun olduklarını ifade eden Hatipoğlu, ''Eskişehirspor aldığı galibiyetlerle her kesimin ilgisini çekmeye başladı. Böyle bir dönemde son maçın hakemi Yunus Yıldırım'ın vermediği 2 net penaltı pozisyonu var. Bunlar yüzde yüz penaltıdır. İstanbul Büyükşehir Belediyespor karşılaşmasında hakem Yunus Yıldırım'ı geçemedik. Eskişehirspor rüzgarının önü kesilmeye çalışılıyor ama başarılı olamayacaklar. İlk yarıda 35 puan hedefliyoruz. Geri kalan 16 maçın 8'ini yenerek ligi kapatacağız.'' dedi.