Orjinal Mesajı Yazan: c o n q u e r o r
gs ve bjk nin pankartlarının olması çok şaşırtıcı ayrıca ben anadolu takımlarının da pankartlarının olmasına şaşırdım vee ayrıca +3 takımın olmasına epey bi şaşırdım...
umarım gs ve bjk ninpankartları full oyunda olur
fb nin pankartları var ama gfb yok pankartlarda
oncedende yazılmıstı büük olasıllıkla linsansı alınmadıgı içn gs,bjk ve gfb pankartları yok
ama o kdrda sorun yapmayın altı üstü 3 takım pankartı
adamlar ligi yapmıslar bizde update yaparız
fifa 06 içn yapılan 3 büükler pankart yaması vrdı bnde
onları bile ekleyebiliriz oyuna ama mutlaka fifa 07 içnde yeni pankartlar yapan cıkar :)