arkadaslar belkı sacma gelebılır ama bnm ıngılızcem cok az oldugu ıcın ozellıkle yabancı sıtelerden bılgı alamıyorum benım gıbı arkadaslarda kesın vardır. o yuzden merak ettıklerımızı burada soralım. arastırma yapan dostlar bızı bılgılendırsın :) tabıkı yardımcı olanlara tesekkur etmeden olmaz.
benım merak ettıklerı
* wordcupda cok hosuma gıden 3d seyırcı anımasyonu bu oyundada olacakmı. ozellıkle korner sırasında 3d seyırcı arasından goruntuler cok hostu
* stadlarda seyırcılerde bayrak mesale gıbı seylerı vıdeolarda goremedım gercekte olacakmı.
* kar yagısı olacakmı
* kupa torenı ıle ılgılı bır topıcde arkadas 3 farklı anımasyon olacagını ozellıkle bır tanesınde 2.5dk surecegını soylemıstı bu nekadar dogru
* her sene koydugu kılıtlı bolumde ne gıbı seyler olacak(evet bunu kımse sormadı)
ozellıkle konu dagılmadan sadece soru sormak ısteyenler ve cevaplayanlar msj yazsın. geyık topıgıne donmesın :D