Orjinal Mesajı Yazan: AtillA
Orjinal Mesajı Yazan: noumaBJK
ama bir kisiyi unutunuz ibrahim akin adam oyuna girer girmez hemen hareket getirdi takima bence ibo bizim en kaliteli oyucularimizdan ve ilk 11'de oynamali.
iyi de ilk 11 de herkes oynayamıyo doğal olarak
bende zaten 12 kisi oynasin demiyorum ibrahim üzülmez keser mesela dün mehmet sedef oynuyordu onun yerine cikar yani bu sorun degil birde tigana istemiyormus ibo'yu rapor hazirlamis gitsin diye vallah gönderirse ben onun anlini karislarim.:p