Zannediyorum çoğunuz benim görüşüme katılıcaksınız.Türk futbolu son zamanlarda iyice inişe geçti.Nerdeyse izlediğim hiç bi maçtan zevk alamaz hale geldim.Hakemlerin muhteşem:confused: performanslarıda cabası.
Ben çok merak ediyorum acaba ne zaman Türk futbolu kendini dünyaya kabul ettirecek,türkiye ligi maçları ne zaman diğer ülkelerin tvlerinde gösterilecek
ne zaman türk antrenörler türk teknik direktörler avrupada önemli takımları çalıştırmaya başlayacak ne zaman şampiyonlar ligine 3-4 takımla katılmaya başlayacağız ne zaman iki türk takımı yarı finalde karşı karşıya gelecek ne zaman türk hakemleri dünya kupalrında yarı finallleri finalleri yönetmeye başlayacak..
çok merak ediyorum acaba ben o günleri görecek kadar uzun yaşayacak mıyım???
arkadaşlar bu saydıklarım bize çok mu uzak;imkansız şeyler mi söylüyorum yada bu seviyelere gelmek için neler yapmamız lazım?