Tigana futbolculardan şikayetçi
Trabzonspor maçı sonrası çok eleştirilen Beşiktaş teknik direktörü Jean Tigana, faturayi oyuncularına çıkardı.
Tigana futbolculardan şikayetçi
Beşiktaş Teknik Direktörü Jean Tigana, Trabzonspor karşısında maça iyi başladıklarını belirterek, "Ama maalesef kontrol altına alamadığımız bir maç oldu" derken, disiplin konusunda serzenişte bulundu..
Tigana, maç sonrası düzenlediği basın toplantısında, maçın ilerleyen dakikalarında belirsiz bir oyun sergilediklerini ifade ederek, ''Bir şeye benzemeyen bir oyun oynadık. Son bölümde gol atabilirdik ama bir o kadar da gol yiyebilirdik'' diye konuştu. Disiplin konusuna daha çok eğilmeleri gerektiğini kaydeden Fransız çalıştırıcı, ''Herkesin kendi bölgesindeki disiplin konusunu tekrar çalışmamız lazım. Çünkü 14 Eylül Perşembe günü UEFA Kupası maçımız var. Bu karşılaşmada en önemli şey gol yememek'' dedi. Orta sahada bütün ikili mücadeleleri kaybettiklerini dile getiren Tigana, ''Zaten orta sahadaki mücadeleyi kaybettiğinizde doğal olarak defans oyuncuları rakiple karşı karşıya kalıyor'' şeklinde konuştu. Baki Mercimek'e gösterilen tepki ile ilgili bir soruyu ise Fransız teknik adam, ''Baki'nin bu durumuna kayıp olarak bakmamak lazım. Böyle bir oyuncuyu veya herhangi bir oyuncumu dışlayabilecek kadar çok önemli oyuncu topluluğum yok. Çok maçımız var. Baki de iyi olacaktır. Moralinin bozulduğunu düşünmüyorum. Profesyonel bir oyuncu'' diye yanıtladı. Yanlış takım sahaya sürdüğü yönündeki eleştirilere de yanıt veren Tigana, ''Maç kaybedilince dışarıdaki herkes haklı olur. Nobre bütün bir hafta hastaydı. 3 gün antrenman yapamadı ve bir hafta içinde 3 tane maçımız var. Dolayısıyla dinlendirmek düşüncesiyle kendisini zorlamak istemedim'' dedi.