irreplaceable Arkadaşlar bu videoyu izleyin yine Ferdinand'ın golü ama bu sefer frikikten atmış. Ayrıca topa tam vuracakken rooney topun üzerinden atlıyo ferdinand da çakıyo gol oluyo :D:D:D:D:D &NR">&NR
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: TURKISH POWER Arkadaşlar bu videoyu izleyin yine Ferdinand'ın golü ama bu sefer frikikten atmış. Ayrıca topa tam vuracakken rooney topun üzerinden atlıyo ferdinand da çakıyo gol oluyo :D:D:D:D:D &NR">&NR hem verildi ; hemde bunun icin ozel bolum acildi,sabitlendi.oraya koyman gerekiyo.
Fabio Capello yaw bu ne ben ferdinandın freekickden gol attıgnı degil freekick kullandıgnı bile görmedim :=)
morinho aynen walla bu admaın frikik kullandığını hayatımda hiç görmedim zaten çok zor bi durum:Dbeckhamdan olsaydı keşke
dreamoner o değil freekick ler yine odun gibi dümdüz gidiyor...top havada hiçmi dönmez, faso almaz sanki...
saydam taktik dir bu ferdinand ın freekick kullanmasını kimse beklemedigi icin zaten böyle bir şaşırtma yapmışlar :)
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: timociwo o değil freekick ler yine odun gibi dümdüz gidiyor...top havada hiçmi dönmez, faso almaz sanki... O futbolcunun vurus stiline gore degisiyo.Ronaldinho yenegi olan bi oyuncu,falsolu vuruyor.Ferdinand dayiyo kaleye.Bunun gibi. Buda guzel bi durum.
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: The Peshayat oyun sekli biraz Pes e benziyo eger oyleyse superdir Bu oyun belkide PES ve birazda fifa06'nin gelismisi olacak. Belkide olmayacak.PES'e benzemez,PES'i aşar belkide:)
FaRCoN Bence süper fifa06 world cup oynamıştım top biraz balon gibiydi frikikler filan iyi değildi.Bunda çok süper yapmışlar.Topun balonluğu hiç yok.Üzerinden atlamalar filan çok estetik olmuş.
PetRe Orjinal Mesajı Yazan: FaRCoN Bence süper fifa06 world cup oynamıştım top biraz balon gibiydi frikikler filan iyi değildi.Bunda çok süper yapmışlar.Topun balonluğu hiç yok.Üzerinden atlamalar filan çok estetik olmuş. +1