ABilerim ben de kitserwer 5.2.3 war.BewarE nin dökümanın da gösterdiği gibi aynen kurdum hatta pes5.exe dosyasını install bile ettim.AMA GDB dosyasında sadece masks war.lütfen yardım edin bana yaklaşık 3 konu birden açtım ama kimse yardımcı olmadı ültfen yardımcı olun pls!!!!!!!!!!!!!!!!1