Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: GoGo21
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: sparnamm
ben diyeceğimi dedim bu özel site ea canada ya bağlı
dostum ben sana inaniyorum. Neden dersen ben zaten bugune kadar herzaman 3,4 gun onceden fifayi aliyorum buradaki dukkandan. (tanidik) :) yani nerdeyse ilk heb bende oluyor :) Zaten beni taniyanlar bilir.....
tanidik internetten cekip sana satiyo hemi ? puhaha:D
ORIJINAL dostum benim fifa 99 dan beri butun fifalarim Orjinal,dir :D