sparnamm arkadaşlar demo bu salı yani yarın çıkyor nerden biliyorum şurdan biliyorum Benim çok guvendiğim FİFA POLONİA sitesinden öğrendim.herkes demo 6 eylül demişti ben hayır 6 eylül değil ve belli değil demiştim bana inanın demo 12 eylül salı günü çıkıyor saati belli değil sonra saat uydurmayın :D
Megatony 11 Eylül 2006 saat 13:21 itibariyle PC Demo hakkında herhangi bir resmi açıklama bulunmamaktadır
RaphaeLmiX Orjinal Mesajı Yazan: Megatony 11 Eylül 2006 saat 13:21 itibariyle PC Demo hakkında herhangi bir resmi açıklama bulunmamaktadır :D
France yaw zaten yarın galatasarayın şampiyonlar ligi maçı var.demo yarın akşam çıkarsa hiiiiiç uğraşamam valla
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: France yaw zaten yarın galatasarayın şampiyonlar ligi maçı var.demo yarın akşam çıkarsa hiiiiiç uğraşamam valla sen hala fark etmedinmi ?
Megatony **Benim için bugün veya yarın çok iyi olur.Annem,babam,gardaşım Samsun'a gidecekler.Ev bana kalır 21:45'e kadar FIFA oynarım :)**
France Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: France yaw zaten yarın galatasarayın şampiyonlar ligi maçı var.demo yarın akşam çıkarsa hiiiiiç uğraşamam valla sen hala fark etmedinmi ? neyi fark etmedimmi?
GoGo21 Dostum hersey hos guzelde Adamlar burda sabit bir: Demo nezaman cikar? diye konu acmislar sende bura ayri konu actin. Benden soylemesi....Yinede haber icin saol
FaTaL_BH Bizde artık stadda düşünürüz acaba çıktımı indirdilermi nasıl güzelmi bidaa gece 1 de eve gelince işin yoksa otur indirmesini bekle 3-4 saat sorada sabah 5-6 gibi oynamaya başla..Ohoooo yandık biz:D ama olsun sabredecez..
France Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL_BH Bizde artık stadda düşünürüz acaba çıktımı indirdilermi nasıl güzelmi bidaa gece 1 de eve gelince işin yoksa otur indirmesini bekle 3-4 saat sorada sabah 5-6 gibi oynamaya başla..Ohoooo yandık biz:D ama olsun sabredecez.. oooo maçamı gidiyorsun?çok şanslısın vallaaaa.kıskandım:(
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: France neyi fark etmedimmi? sen demoyu indirme diye EA haftalarca maci bekledi :p
France Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: France neyi fark etmedimmi? sen demoyu indirme diye EA haftalarca maci bekledi :p hahahahaha.sen kendini çokmu komik zannediyorsun haa
Megatony **İstanbul'da oturan ve G.Saraylı olan bir kişi eğer çok önemli bir bahanesi olmadan maçta olmaz ise rahatına düşkündür;).Neyse bunun yeri burası değil.**