sswift4 Elinizde olan ya da bildiğiniz antrenorleri yazarsanız çok iyi olur, özellikle küçük takımlardaki antrenorler dahay iyi olur. görüntü koyan +sevap kazanır:D bir de antrenorler gelişiyor mu? genç almamın yararı var mı?
mmk antrenörlerin hiç geliştiğini görmedim:D tavsiye edebileceğim: eike immel,lido vieri,gianni koetting,eusebio,giovanni mauri,vincenzo pincolini,juan santisteban,werner helsen,jacques crevoiser,giacomo tafuro...
leomessi_19 Rene Meulensteen cok iyi.Ama pahalı tabi.Ucuzlardan Alberto Bastos Lopes,Joao Couto ilk aklıma gelenler..Antrenorler de gelismiyor.Hiç gormedim.Genç almaya gerek yok.Ama FM 2007de gelisecekmis galiba.
sswift4 sağolun arkadaşlar, antroner aratıyorum ama her yeni oyunda farklı oluyor doğal olarak. bu sezonda çok az iyi antrenor geldi, nerdeyse hepis 3yıldız görevleri. Neyse aslında gelişse daha iyi olurdu, 2007 her derde deva olacak zaten.
Onur_gs **Ben Her Antreman Çeşitine Göre Bir Antrenör Alıyorum.Bunun İçin 5 € Harcıyorum Transfer Bütçemden Ama Değer.Yöntemim Personel Aramaya Gelip Bulmak Çünkü Bu Oyuncu Almak Gibi Bir Şey Değilki.Antremana Gelmemezlik Falan Yapan Antrenör Hiç Yok Yada Özel Yetenekleri Olan. :D :D :D**