Son zamanlarda Gerets'in tercihlerinin sıkça gündeme gelmesi beni böyle bi konu açmaya sürükledi (Ne biçim cümle yaw:P)
Neyse;
-----------Mondragon------------
Cihan---Song------Tomas---Ferhat
------------Inamoto-------------
Hasan-------------------Carrusca
-------Ilıc--------Arda---------
----------Ümit Karan------------
Açıklama;
-M.Topal ligde ne kadar ii olursa olsun;iki hafta öncesine kadar Çanakkale'de oynayan birisini ŞL'de oynatmam ben..Inamoto'nun en azından EPL'de oynamışlığı var.
-Necati formsuz, Hakan bu maç için çok yavaş,H.Kabze'nin bu maçı kaldırabileceğini düşünmüyorum.Dolayısıyla tek forvet tercih:Ümit..
-Carrusca artık bu maç oynatılmalı.Onunla özel olarak konuşup;"Bu maç senin kumaşını göstermen için çok önemli" gibi şeylerle motive edilirse GS bu oyuncuyu kazanır.
Sizin tercihleriniz nedir ve neden?