Arkadaşlar 10gün içinde yeni bir telefon alıcam şuanda elime Sony Ericsson T630 war onun yerine yeni bir tel alıcam 5 tane seçeneğim war siz hangisini önerirsiniz.
1- NOKIA N72
2- NOKIA 3250
3- SONY ERICSSON W300İ
4- SONY ERICSSON K610İ
5- SONY ERICSSON W810İ
ben N72 veya 3250 yi istiyorum ama karar veremedim...