Shevchenko arkadaslar kendi takımımdaki oyuncularda degil de bazı takımlarda oyuncuların özelliklerinin niye böyle yarısı görünüyo? bunu nasıl düzeltebilirim? gerçi gözlemci raporu alınca görebiliyorum ama..neden böyle :confused:
artun77 yeni oyun açarken ligleri seçtiğin sayfanın altında oyuncu özellikeri saklama var. onu kapatırsan bu sorun hallolur
sswift4 ama ben kapatmamanı öneririm, böyle daha zevkli ve gerçekçi oluyor. tek sorun özellik araması yaptığında özlliği görünmeyen oyuncuların özellği iyiyse bile çıkmıyor sonuçlarda.
Shevchenko **baba 2014'teyim, 2015'e gircem yeni oyun açma işi canımı sıkıyo, gereksiz bi özellik olmus bu gizleme olayı, aslında yeni oyun açarken görüyodum ama hiç dikkat etmiyodum, kötü oldu**
emrah44 ben de 2014'teyim ama yeni oyun açacağım. Yeni bir heyecan. illa 3000'e kadar oynayacaksın diye bir kaide yok ki. Sonra benim almadığım kupa kalmadı. Yeni sayfalar her zaman iyidir.
Shevchenko **Off be abi simdi kafamı karıstırdın yaa, yeni oyun acmaya üseniyorum ben, bide bende oyundan atma problemi hala var(603 olmasına ragmen) zar zor 2014'e gelmişim, sen simdi beynimi yıkadın resmen :P**