Arkadaşlar kısaca olayı anlatayım oyunu açıyorum takım seçme yerine geliyorum ve deliriyor durmadan sağ tarafa gidiyor takım değişiyor kendi kendine bir türlü zaptedemedim:S ne yapmam gerekir.. kalvyye ve faremi kontrol ettim normal bilgisayardayken böyle bişi ypmıyor yada başka oyunda:S sadece fifada oluyor napmam lazım ?