Yıllardır fifa oynarım ben 98 den bu yana hep Türkiye ligi hayaliyle yaşadım. Hatta arada bazı yıllarda TSL vardı ama sadece vardı..
Sürekli TSL yi koymadıgından dolayı sucladıgımız EA sonunda TSL yi oyuna ekledi ve tüm dünya tarafından merakla beklenen bir oyun olan FIFA 07 de bunu kötü yapmış olması biraz düşük bir ihtimal..
Nasıl yapılacaksa nasıl getirtilecekse bir ortaklık bir grup vs vs bişey kuralım oyunun Orginalini satın alalım... bence artık bunun zamanı geldi gibi
Not: konu umarım daha önce acılmamıştır acıldıysada silip kilit vurabilirsiniz ...
saygılarımla Ben :)