erdeminho Arkadaslar aklima super bi fikir geldi forumdaki uyelerin en aktiflerinde sececegiz ve turkiyede butun ligleri acacagiz ve uyelerin aktifligine gore herkese bir takim verecegiz.Her hafta bir mac oynanacak.vb vb vb... biri bu organizasyonu duzenlesin valla ben ilgilenemem ama size yararli olabilir bu fikrim
Last_Blow Oyun çıkınca zaten turnuva çalışmalarımız olacaktır. Senin dediğini yapmak ise imkansız gibi bişey. Herkes hafta sonu müsait olamaz bu da senin dediğin organizasyonu engeller. Dediğim gibi turnuva çalışmalarımız mutlaka olacaktır.
juzam erdeminho kardeşim dediğin şeyi maalesef türk gençliği içinde yapmak olanaksız gibi birşey.İnsanlar tamam şu saatte yaparız der bi şey olur çok acil yapamazlar mahcup olurlar veya tt sayesinde baglantı ya kesilir ya yerlerde sürünür mesela susie'deki elemanlar karma lig oluşturup orada 1 sezon boyunca oynadılar hatta fransız ligi açılıp real fikstür yüklenip fransada o hafta hangi maç varsa o şekilde oynadılar saati saatine atıyorum monaco-marsilya maçı saat 8 de başlıyosa elemanlarda o saatte pcnin başında maçı yaptılar böle güzel organizasyonlar oluyor ama tabi adamlar 10mbit ile baglandıklarından problem olmuyor maalesef bizde bu imkan yok şu forumdaki üyeler japon olsa emin ol online oyun olarak çığır açardık.
ugurtasgoz ben japonyaya gidiyorum.en iyisi bu olcak galiba:D:D:D türk topraklarından çıkarsam ölürüm heralde japonya işi yatar.:D