ÇOK KISA ZAMAN ÖNCE PES4Ü TANIDIM ŞİMDİ İSE PES5 OYNUYORUM. TIP FAKÜLTESİNDE OKUDUĞUM İÇİN ÇOK ZAMANIM YOK. BANA FACE LERİ EKLEMEK İÇİN HANGİ PROGRAMI YÜKLEMEM GEREKTİĞİN, GS YÜZ ÇALIŞMALARINA NASIL ULAŞABİLECEĞİM VE OYUNA NASIL EKLEYECEĞİM KONUSUNDA YARDIM ETMENİZİ BEKLİYORUM.
ŞŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM