eskiden yükseltilirdi şehitler,şehit anaları..şimdi ne saygı kaldı onlara ne minnettarlık..öyle ki "askerlik yan gelip yatma yeri deildir." denilcek kadar küçültüldü şehitlik...bu nasıl bi cümledir,senin hiçbişe yapamadığın terör uğruna onlarca, -hatta bize eminim onda biri gösteriliodur- ,yüzlerce askerimiz şehit oldu..yukarıda arkadaşın dediği gibi eğer gerçekten değcekse vatan sağolsun...fakat sadece giden var ;artık değer verilmeyen..terör yine devam ediyo,yine edecek,yine ağlatacak,yine "tın"lanacak...
Allah şehit analarına,yakınlarına sabır versin...