LORD OF THE PES Orjinal Mesajı Yazan: VaTaNiSt_TS_61 PES de Fifa gibi kendini tekrarlamaya başlıyo...! piyasadaki ki durumları ve gelecekleri ile alakalı bi durum ama yinede yenilikler olacaktır