irreplaceable Hareket meraklıları bu videoyu izleyin: &mode=related&search=">&mode=related&search= Diğerleri: "> &mode=related&search=">&mode=related&search= İyi seyirler...
aliwhite iNŞALLAH eski fifalarda olduğu gibi kendi kendimize hareket yapmayız.Yani ne kadar çok hareket olursa olsun ben adam gecerken uygulanabilirliğine bakarım.bu benim görüşü.Ne yapayım boş alanda hareket yapmayı.