oynadığım ilk fifa,fifa99 du.arkadaşımın ps1inde oynamıştım.sırf onu oynamak için arada o arkadaşa gidiyodum.onun 1 yaşındaki kardeşi cdyi kırınca çok üzülmüştüm.allahtan 1-2 ay sonra eve pc aldık.bende aldım hemen 99u.menüsü şu ana kadar yapılmış fifaların arasında en çok beğendiğim menüdür.99dan beri bütün fifa ları alırım.seri halinde duruyo.arada 99u yükleyip nostalji yapıom.karda vardı 99da.iki kere 0 a basınca topun üstünde dönüyodu.kendini yere atıyodun.mükemmeldi.bjk vardı fb yoktu.hatta recep bile vardı bjk ta.risep diye söylüyodu adını spiker.spikeri de mükemmeldi.üstüste pas yapınca good football diyodu.99un tsl yamasını yapsalar hemen indiririm valla.keşke yapsa scn.