barboonia oyun acılıyo fakat oyuna basladıktan sonra kendılıgınden donup kalıyo.bunun nedenı ne olabılır.acık olan bı program buna neden olabılırmı acaba...
emrah44 belgelerim/konami/ içindeki gol kayıtlarını sil ya da başka yere al özellikle forlder 1 yazan yerdekileri hepsini ama
emrah44 konami klasörünü değil. konami içindeki forlder 1 deki sonu ....opt olan dosya dışındakileri sil