evet beyler we10 çıktı ps2 de ve bende büyük bir heycanla ps2 cafeye gittim türkçe we10 u oynamaya başladım zaten millet kopmuş bir şekilde oynuyodu;) nese menü ve geçişler gerçekten etkileyici pes5 e veya pes4 e hiç benzemiyo.maça girdim ilk takımım man. united dı c.ronaldo ya bakmak içindi ama gerçekten aynısı gibi olmuş top sürmesi omuzları elleri filan baya gerçekciydi sonra barça ya geçtim ronaldinho ve messi takımın yıldızları adeta oyuncuların saha içindeki rolleri gerçek hayattaki gibi skoru bi anda değiştirebiliyorlar.ünlü futbolcular sahaya birebir aktarılmış diğerlerine fazla dikkat etmedim ztn ama inş. pc de çıkar bizde başlarız oynamaya ... saygılar