Wake ***arkadaşlar bi tane yama vardı locale diye onu fifa 06 klasörüne attığımız zaman ekran'ın görüntüsü süper oluyor bi ara forumda yayınlanmıştı ama bulamadım yardımcı olursanız sevinirim***
Wake arkadaşlar locale.ini dosyası vardı fifa 2006 klasörüne atıyorduk o dosyayı nerden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim...
MoNSTeR1907 Bilen olsaydı yazardı zaten üstünden 1 aya yakın zaman geçmiş dahada çıkacağını sanmam ama inşallah bulursun...