bak adriano_leite seni cok severdim ama bu yaptigin hic hos degil, real madrid formasinin üzerine logo avea ve cola turka ekliyorsun ve benim diyorsun. neden anladim bunu, cünkü daha gecen forma yapmistin oda hep kes yapistir yönteminle yapilmis bir forma idi ve sen bunu kendinde söyledin, ve simdi bakiyorum formanin boyamalari felan hepsi süper hepsi bire bir ama logolar nedense cok cirkin duruyor ve forma cizmede en kolayi zaaten logolari eklemektir. ve cizmek degil.
Bu durumu bazi arkadaslar anlamis ama sen hala inkar etmissin.
sana yardim etmek istedin ama hep kactin msn e eklemedin beni falan filan, senin yaptigin resmen emek hirsizligi, kusura bakma seni ck severdim bu sitede ama gözümden düstün. :(
Buyrun gercek forma wevoda var zaaten spark arkadasimiz yapmisti bu formayi:
