France fean değil yinede.emek vermen önemli.eline sağlık.benimkiler nasıl olmuş?gördünmü? http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=71674&pagenumber=1&perpage=10&sm=843965
erims91 bu da güzel olmuş.ama genelde 2 adam koyuyolar.bi tek 99da bergkamp ı tek olarak bi de 01de hagi yi tek olarak koymuşlardı.güzel olmuş ama yine de.
Lvnt_Asn hahahahha miilet fifadan umudu kesti kapak felan yapıo bi el atın birlikte demoyu hazırlayak:D daha sonra oyun felan gideriz.......
erims91 Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn hahahahha miilet fifadan umudu kesti kapak felan yapıo bi el atın birlikte demoyu hazırlayak:D daha sonra oyun felan gideriz....... :D :D :D :D hehehe.
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn hahahahha miilet fifadan umudu kesti kapak felan yapıo bi el atın birlikte demoyu hazırlayak:D daha sonra oyun felan gideriz....... aynen :D
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: France fean değil yinede.emek vermen önemli.eline sağlık.benimkiler nasıl olmuş?gördünmü? http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=71674&pagenumber=1&perpage=10&sm=843965 fena sayılmaz.ama biraz saturation hue falan oynasaydın daha iyi olabilirdi;)
France Orjinal Mesajı Yazan: saydam neden kapak yapma hevesinde arkadaşlarımız ? demoyu beklemekten sıkıldım+bu iş çok zevkli
Sezo1905 :D yorumlar çok hoşuma gitti.evet bu sene niye böyle olduysa herkes kapak yapma hevesi sardı.bu da bize kapak oldu:D.umarım 07 de rakiplerine kapak olur:p