ya gerçek yeri olmaması top kesemeyeceği anlamamı gelir k.bkma ama ben bu adama futbolcu dien zihniyetten şüphe duyarım adamın bi adam karşılayışı var sorma yan yan geri gelio adamın karşısında..
yazık oldu bu salak yüzünden koraya yazık gökhana yazık oldu adamlar hem kendi görevini yapmaya çalışıo hemde bu boş kalasın yerini açıklarını kapamaya çalışıo..
ya bizim deli bile bundan bin kat daha iyidir..