aliss.46 Yaa arkadaşlar menaager modda ezeli rakipler kendi arasında transfer yapamıyor.mesela ben arsenaldeyim chelsea den cech i almak için 100.000 den fazla verdim vermiyor.ama başka takımda hemen veriyor.bunu nasıl hallederim
Shafac alakası yokki bende benfica dayken 85.000 verdim mağaşıda 1,000 yaptım gelmedi sonra bende buffon u aldım :)
irreplaceable Alakası yok. safak_91 arkadaşıma katılıyorum. Ben Chelsea'deyken Wayne Rooney'i almıştım.