lbj2323 beşiktaş zorda olsa alır diye düşünüyorum 2-1 gibi..bu ziya doğanda tam gelcek zamanı buldu bize hep ters geliyo ya :(
MoonLord Beşiktaş formda yani kazanma hırsı var Tranzon kötü onlarda puan için oynaycaklar ama ben de Beşiktaş'ın en az 2+3 farkla kazanacağı düşüncesindeyim
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Sanırım saat 21.45 de imiş mac.Bundan önce lig tv de mac var mı bugün? küçük maçlar var galiba
ŞANLI_ **Balına Alır BJK çok gol olmaz gibime gelio Z.Doğan Defansif oynatmayı sevio Yattara oynarsa( adam gibi ) BJK bozguna uğrar**
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Yattara yok bugün BJK rahat o zaman. Ama marcelinho uzun topları iyi atıo Musampa'da var :) Bilemicem yaa TS bi süpriz yapabilir gibime gelio .. off çok kararsızım yooaw :D