cafo10 arkadaşlar fifa 2007 hakkımda geniş bilgi alabileceğimiz demonu ne zaman çıkacağı stadlar hakemler vs Türkçe bir site yok mu varsa yazarsanız sevinirim
Juvixted 1. cisi neden flood yapıyosun 2.cisi öyle bi site olduğunu sanmıyorum burası war işte neyıne yetmiyo :)
lesh.men arkadaşlar bende gorfe mx 400 var mis gibi fifa 2006 çalıştırıyo ve fifa 2006 world cup da ayni şekilde çalıştırdi fifa 2007dde mx çalışmicakmiş ama fifa 2006 da mx çalışmıcak demişlerdi bende hiç kasmadan çalıştı
erims91 fifa 07 hakkında türkçe geniş bilgi alabileceğin yer burası.çok büyük ihtimalle türkçe dili yapmazlar ama scn türkçe yapar yine her sene olduğu gibi.sorun değil o.yapılır.
erims91 Orjinal Mesajı Yazan: GaSgoine Gerek yok şimdilik türkçe dile niye gerek olmasın ya.herkes müthiş ingilizce bilmiyo ki.türkçe olsa çat diye anlıyosun.ama ingilizcede bilmediğin terimlerde oluyo.bu nu demek ya diye 2 saat sözlük karıştırıyon.(101 dalmaçyalı)
ridvanelka zannetmem geçen sefer ispanyolca yoktu sanırım o zaman türkçe hiç olmaz hem o sorun değil buradakiler her fifada türkçe yama ekliolar zaten