Bobo_ "> demodaki faceleri ve takımları tanıtan video.rüştü barcelonada.düzelmesini temenni ediyoruz.
Juvixted Orjinal Mesajı Yazan: RocK NeVeR DieS Orjinal Mesajı Yazan: The King Aragon &mode=related&search=">&mode=related&search= burdada hareketler war bu kadarla sınırlı degildir :) Arkadaş kusra bakma bu video daha önce verilmişti forumda :( daha önce verildiğini biliyom :S hepsini bi başlıkda toplamaya calışıoz
Juvixted Orjinal Mesajı Yazan: HuZZe_ToKaTT "> demodaki faceleri ve takımları tanıtan video.rüştü barcelonada.düzelmesini temenni ediyoruz. bu video bende yüklenmiyo :(
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: HuZZe_ToKaTT "> demodaki faceleri ve takımları tanıtan video.rüştü barcelonada.düzelmesini temenni ediyoruz. frikiklerde adam değiştirme varmış ben yeni öğrendim.ayrıca ronaldinhonun gol sevinci de mütiş yaw:D
Immune Şarrap gibi bir gol ve ben bu gole bırakın içmeyi olduğum yerde 3 takla atarım be :P Gol sevinci ve Ferdinand'ın face'i çok hoş.Ama ferdinand saçlarını kestireli bayağı bi oldu.:o
NKFVAS yav bu youtube deki blaccat adli üyede demo var galiba bu videolar bi siteden felan degil :confused: kendi video cekip yayinliyo.. http://www.youtube.com/profile?user=blaccat
Immune Orjinal Mesajı Yazan: seQuel yav bu youtube deki blaccat adli üyede demo var galiba bu videolar bi siteden felan degil :confused: kendi video cekip yayinliyo.. http://www.youtube.com/profile?user=blaccat Hakkaten yaa hatta çoğu da 10-20 saat önce eklenmiş :confused: EDIT:Ama demo olamaz çünkü Man utd yok demoda :)
NKFVAS videodaki baslangic menüsüne bakrsan demo oldugu anlasilir cünki secenekler az Kick of var ve bi kac tane fullda my fifa 07 gibi modlar var.. ve maclari hep ayni stadta oynuyor... bildigim kadariyla demoda man.utd var
RocK NeVeR DieS evt demoda man. utd lyon milan werder bremen barcelona bide meksikadan bi takım war bildiim kadarıyla