Valla aklıma hazırlık yıllarım geldi..Psikopat bi ingilizce hocamız vardı..Bize bu şarkıyı ezberletti beynimize soka soka uyuz olmuştum..Hatta dur biraz mırıldanıyım aklımda kalmışmı;
Yestırdeeeeeey:D All my troubles in my..in my..in my..Neydi yaaa:o Unutmuşum:D