Orjinal Mesajı Yazan: devotee
Orjinal Mesajı Yazan: Sherrif
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: devotee
Tumer yahu. 3 senede kendisini gram gelistiremeyen , top kontrolu ve pas yetenegi olmayan, orta yapamayan, fundementali 0 olan, tek ozelligi deli danalar gibi kosmasi ve adam gibi islenememis yetenegi belki bir de vuruslari olan Tuncay'dan 20bin kat iyidir Tumer. Ama 90 dakika devamliligi yok.
ya arkadaşım açık olucam ben senin sırf bu yorumuna değil hemen hemen her yorumuna karşıyım.3 seneden kendisini gram geliştirememiş dedin konfederasyon kupasını hatırlamanı öneririm.O kupada fırsat verildiğinde ne kadar iyi olabileceğini gösterdi.tek özelliği deli danalar gibi koşması demişsin bunu söylemek için kesinlikle art niyetli olmak lazım.ayrıca tümerin 90 dakika devamlılığı olmamasına rağmen Tuncay'ın 1 sezonluk bir devamlılığı var diyebiliriz.
O kupa zaten 3 sene onceydi. 2003'te. Zaten 2003'un Haziran'indaki bu kupadan sonra fenerbahcenin basina Daum geldi. 10-15 gun sonra.
Sorunun tamami devamlilik degil. Sorun beyin. Tuncay'da yok. Futbol zekasi 0. Futbol sadece guc degil. Beyin de lazim.
Ayrica neden Tuncay'a artniyetli olayim ki, tam tersi Tumer'e olmaliyim, cunku Besiktas'i satan o.
Biraz mantik.
tuncay en güzel cevabı maçta verdi düşünüyorum ama tümer'ide tebrik etmek lazım ilk yarı boyunca bütün riskleri o aldı bravo.