Ray Allen_20 arkadaşlar ben bu yamayı kurulumunda gösterilen gibi yükledim ama maçtan sonra ve tournament mode'a girip bizim ligi seçince oyundan atıyo yardımcı olursanız sevinirim
The Patriot Sorunlarınızı sadece bu konuda belirtirseniz hem benim için hemde sizin için daha kolay olur.