Orjinal Mesajı Yazan: LORD OF THE PES
Orjinal Mesajı Yazan: thierry_henry
Arkadaşlar bu adresten Fifa 07'nin 9 dk 'lık videosunu izleyebilirsiniz
&NR">
&NR
Dikkatli izlerseniz; Fifa 07'de diğer oyunlara nazaran (Özelliklede PES'e) daha çok yenilik oduğunu göreceksiniz.
Acaba fifacı olduğum çok belli oldu mu yaw :D:D:D
Videoyu dikkatlice izleyin Yorumlarınızı buraya atarsınız
İyi seyirler
1-şu yenilikleri yazsanda bi öğrensek(ben yenilik pek farkedemedimde)
2-bence ne pes ci ne fifa cı ol hangisi hakkederse onu oyna ama bencede kesinlikle pes i yabana atma
Yenilikler:
1. Oyuna giriş, oyun içi ve gol sınrası introlar olçukça değişmiş ve gayet güzel olmuş.
2. Oyuncuların hareketleri (kavga ederken, sakatlanırken .vb) değişmiş.
3. İnteraktiv Lig var.
4. Frikikler yenilenmiş.
Ve daha bir sürü yenilik var
PES lafım için de özür dilerim, yanlış anlaşılmış.