Orjinal Mesajı Yazan: roobydal
şuan pes 6'yı herkes gibi bekliyoruz baya zamandır patch işine girmiyoruzda. pes6 başlıyacağız ama benim gibi diğer patchmakerlerin aklındaki soru işareti zannedersem pes2007 yani 2-3 ay pes 6'yla uğraşıcaz tam ağız tadıyla oynayacaz sonra pes2007 gelecek. acaba pes6 patchleyim yoksa pes2007 mi bekliyelim yani nasıl olacak bekliyoruz çünkü aynı sorun pes5 patchledikten kısa bir zaman sonra w10 çıkmasıyla herkes elini ayağını patchlerden çekti çünkü pes6 çıkması beklenildi kimse w10 a patch yapmadı.yalanmı bakın w10 bölümüne. şimdi aynı sorun pes6 yaşanacak çoğu kişi pes2007 bekleyecek ve ona patch yapacak zannedersem ama bekleyip görelimm.. yani bu konuları el atmak lazım hasan mustan pes6 ya spikerlik yapacakmı belki adam vazgeçip pes2007' spikerlik yaparsa, bunun gibi çoğu patchmaker elini ayağını çekerse pes6 dan binlerce ps2 sahibi ne yapacak. ayrıca çoğu kişi pes iligli ne planların döndüğünü bilimiyor yani pes2007 pc yapılacakmı yapılırsa pes6 ile pes2007 arasındaki fark neee yani birleri çıkıp evet pe6 ya patch yapmayın zamınızı harcamayın pes2007 bizde boş boşuna pes6 ıyla uğraşmayalımm
hocam iyi güzelde bu karışıklık ne böyle pes6 pes 2007 we 10.... niye bi tane oyun çıkarmıyolar bunlar kardeşim
bu oyun zaten patchsiz oynanmaz ot gibi olur
bu msj görene kadar pes6 için sabırsızlanıyordum ama şimdi neye sabırsızlancaama şaşırdım