Orjinal Mesajı Yazan: ultrASlan1989
Orjinal Mesajı Yazan: lampart
demo fifa 07 çıktıktan sonra çıkıcakmış :D :D :D
yaa ne alaka madem çeviremyion ozaman sallama demo kesinlikle oyun çıkmadan önce çıkcak diyo:mad:
Ultraslan1989 lampart arkadaşımız espiri yapmış :D :D :D Bu Arada Demo Çıkmazsa Çıkmasın Full Oyunun Çıkmasına Ne Kaldıki ?
Kimse Ne Alcamızı Bilmiyoruz Demesin Demo Ne KAdar Kötü Olursa Olsun Herkes Alıyor:D :D :D