PetRe Orjinal Mesajı Yazan: seQuel yav full oyuna 17 gün kalmis demo oynasam ne olur oynamasam ne olur?:D +1
sertac0567 Orjinal Mesajı Yazan: De_Ja_VU yazıldı. İyi bakalım ne kadar bekletcekler bizi... 15inde çıkar artık, heralde, galiba, belki... :D
sertac0567 Yaw arkadaşlar demo çıkmış galiba. ama orada yazan tarih tumuyor. bu ps2 demosu olmasın. Karar veremedim indirsem mi zaten kota yok fazla..
sertac0567 Lİnk yok EA Downloader sahipleri indiriyor. Ben indiriyom ya. Zaten 15inde interneti kapattırcam öss var..
coskun18 Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: Megatony Soranlar olmuş PS2 demo nereden indirebiliriz diye, buyurun http://files.filefront.com/fifa07/;5488137;;/fileinfo.html Eğer süper bir bilgisayarınız varsa şansınızı deneyin, PS2 Emülatörü, http://rapidshare.de/files/32690485/Pcsx2_0.9.1_files.7z.html ben bilgisayarıma güveniyorum da emülatörü ne işe yarıyor söleyebilerimiisn pc de oynanabiliyormu ozaman?cevaplarsan sorumu sevinirim Kerim Orjinal Mesajı Yazan: sertac0567 Yaw arkadaşlar demo çıkmış galiba. ama orada yazan tarih tumuyor. bu ps2 demosu olmasın. Karar veremedim indirsem mi zaten kota yok fazla.. evet bende indiriyorum pcmi psmi anlamış değilim yanlız http://files.ea.com/downloads/eacore/ead-installer.exe bunu indirin kurun üye olun demoyu indirin cankanft Eyvallah,kerim kardeşim... sertac0567 Walla indirince kotada doluyor. Amannn 2 gün sonra kapattırcam zati..:D ultrASlan1989 inşallah odur ama orda çıkış tarihi 8.ayın 21 i diyo malesef ozamanalr çıkma ihtimali yok shadowman88 walla arkadaslar bende yumdum gozumu indiriyorum inşallah pc içindir hatta 2-3 kişiyide teşvik ettim msnden onlarda indiriyo insallah yuzumuz kara cıkmaz Sihdi BN indiroyom Sora Ssize Sölerim ps2 mi PC mi :) Sheva24 bu pc için fifawebportalda yazmış çıktı diye hücuuumm:D tomannie indirtekten sonra pc olup olmadıgını buraya yazın hea bizde ona göre indirelim :) « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
Kerim Orjinal Mesajı Yazan: sertac0567 Yaw arkadaşlar demo çıkmış galiba. ama orada yazan tarih tumuyor. bu ps2 demosu olmasın. Karar veremedim indirsem mi zaten kota yok fazla.. evet bende indiriyorum pcmi psmi anlamış değilim yanlız http://files.ea.com/downloads/eacore/ead-installer.exe bunu indirin kurun üye olun demoyu indirin
ultrASlan1989 inşallah odur ama orda çıkış tarihi 8.ayın 21 i diyo malesef ozamanalr çıkma ihtimali yok
shadowman88 walla arkadaslar bende yumdum gozumu indiriyorum inşallah pc içindir hatta 2-3 kişiyide teşvik ettim msnden onlarda indiriyo insallah yuzumuz kara cıkmaz