bıraqın ya bence bu ea nın fifayi yapamayan adamları
pes oynamaktan vaqit bulup ta oyunu yetiştiremimişlerdir.
yada bi yerlerde pesin oyununu bulup oynamıslar nasil olsa bunu oynayan bi daha bisim oyuna baqmaz dyip oyununu cıkarmaqtan vazgecmiş olabilirler. Bence Fifa gene husran olucak Her zaman oldugu gibi Pesin Prginalini Alıcam Ama fifa yi. Almyicam bile herhangibir paylasım programından indiricem...