Lvnt_Asn kardes yasak konu acmak demo hakkında son durum vs gökhan kızıo cıkınca haberimiz olur ya forumdada bi bosluk war sanki nerde bu millet demo cıkmayınca gittimi :) yada konu kalmayınca
juzam ea çıkar ulan şu demoyuda millette kurtulsun bizde kurtulalım bu ne ya günde 4 posta demo nerde başlığı açılıyo hafta sonu diye keklediler şimdide ea formunda millet büyük ümitle hafta sonunu bekliyo.
ozon Sabitlemeniz iyi olmuş foruma üye olup forumu araştırmadan konu açanlar hiç olmazsa bu sabit konuyu görürler.umarım.. (görün yani!!!!)
cankanft Eğer oyunun demo'su böyle ertelenirse hiç boşuna ümitlenmeyin bu oyun,ayın 29'unda çıkmaz arkadaşlar... Ne çıkmaz demo'ymuş yahu..!
morinho oyunun demosu böyle geç çıktığına göre full oyun 3 ekim diyorlar 3 ekime kaydırdılar full oyunuda offff be off
FaRCoN Arkadaşlar demo bu cumartesi ve pazarda çıkmayacakmış.Çıkaracakları zaman offical sitesinde yayınlanacakmış.
morinho tek umudum war ps2 ye için demo suan çıkıcakmıs we onu acaba ps2 emulatörleriyle pc de oynuyabilirmiyiz ps2 demo bugün çıkabilrmiş
_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: _UndeRTakeR_ sabreden derviş muradına erermiş bekleyelim bakalım:p Biz Sabrediyoz ama bi türlü eremiyoz bu derviş çok şanslıymış muradına ermiş ama biz eremedik (sabrettiğimiz halde yani) :)
_FT_9 şu zaman bi belli olsa ayrca tam sürüm gecikmez her halde zaten sitelerde satışta gecikmez bence ben oyun çıktıkdan 2 3 gün sonra alıcam orjinal oyun gelir herhalde hemen(umarım :() saygılar
Sheva24 Orjinal Mesajı Yazan: morinho tek umudum war ps2 ye için demo suan çıkıcakmıs we onu acaba ps2 emulatörleriyle pc de oynuyabilirmiyiz ps2 demo bugün çıkabilrmiş ps2 demo çıktı ama onu emülatörde oynamak zor.çok kasar pc
France Orjinal Mesajı Yazan: DJKaAaN95 şu zaman bi belli olsa ayrca tam sürüm gecikmez her halde zaten sitelerde satışta gecikmez bence ben oyun çıktıkdan 2 3 gün sonra alıcam orjinal oyun gelir herhalde hemen(umarım :() saygılar sitelerde satışta gecikmez diyosunda oyunu siteler yapmıyo EA ertelerse siteler hiç bişe yapamaz onlarda erteler.siteler sadece ön sipariş alıyor.