RuBeLLiOuS arkadaşlar bir yardım edermisiniz fifa 07 kaldırıcak olan ekran kartı en fazla ne kadar dır
Vinnie Jones internetten araştırabilirsin fiyatları.. tahminimce 60 dolardan falan başlar heralde iyileri..
Juvixted görüntü kalitesinin filan maximumda olmasını isttiyosan sanırım 60-70 civarı bencede internetten araştırırsan iyi olur yanlış bilgi wermek istemem
Lvnt_Asn ne 60 70 mi ??? kardes yanılıorsun galiba 60 70 lik bir ekran kartı max da calıstırmaz ben enayilik yaptım ozaman 320$ dolar werdim en az 200 ytl yi gözden cıkartması lazım max da calıstıran bir ekran kartı için.....
Juvixted ya dediğim gibi yanlış bilgi wermek istemem çünkü pek bilgim yyok kendi ekran katımı aldığımızdan berri ekran kartı filandı falandı pek alakam yok o yuzden k.bakmayın internetten araştırın..
Lvnt_Asn yok kardes est. ama en iyisi intte arastırmak gercekten ben böyle biliorum azda olsa bilgim wardır ordan sey yaptım
PetRe Orjinal Mesajı Yazan: kk9 arkadaşlar bir yardım edermisiniz fifa 07 kaldırıcak olan ekran kartı en fazla ne kadar dır 35 eurodan itibaren fx 5200 bulabilirsin
Kerim pcde sadece ekran kartının değiştirmek tüm sorunları çözmez işlemci ram ankartta önemli çok iyi bir ekran kartı aldın ama pcnin diğer özellikleri iyi değil o zaman görüntü iyi olur ama oyun kasar
lesh.men kerim kardeş bana sölermisin bende geofrce mx 400 var 250 ram 63 ekra karti 2.66ghz 2.66 ghz hangilerini yükseltim ve hagi ekran kartini alim ve kaça mal olur ytl fiyatıyla :D
erims91 Orjinal Mesajı Yazan: Kerim pcde sadece ekran kartının değiştirmek tüm sorunları çözmez işlemci ram ankartta önemli çok iyi bir ekran kartı aldın ama pcnin diğer özellikleri iyi değil o zaman görüntü iyi olur ama oyun kasar doğru söylüyosun. fakat ekran kartı diye konu vardı zaten yeni konu açmana gerek yoktu.forumda boşu boşuna kalabalık oluyo.ayrıca fifa07.ea.com da yani fifa07 nin resmi sitesinde yazıyo neyin kaldırıp neyin kaldırmayacağını ana sayfada.internetten araştırsan daha iyi çünkü her şehirde fiyatlar farklı oluyo.(net için demedim tabi bunu)boşu boşuna yeni konu açmışsın.konu açmadan önce bi bakın böyle bi konu var mı diye.