Fenerbahçe'nin çiçeği burnunda Teknik Direktörü Arthur Zico'nun Brezilya'da bir televizyona yaptığı ve Terra Gazetesi'nin de sayfalarına taşıdığı, 'Flamengo'yu çalıştırmak isterim.' itirafı kafaları karıştırdı.
Deneyimli hocanın, 'Flamengo için her şeyi yapmaya hazırım.' sözleri şaşkınlıkla karşılanırken; 'İstanbul'da hedeflerim var.' cümlesi ise asıl niyetini ortaya koydu. Zico, birçok şampiyonluk yaşadığı ve adıyla özdeşleşen Brezilya'nın köklü takımı Flamengo'dan şayet bir davet alırsa, gidebileceğini; ancak şu anki kötü durumda bunu yapmayacağını söyledi. Ünlü kulüp, şu sıralar Brezilya Ligi'nde kalma mücadelesi veriyor. Zico, bu halde gelip kariyerini riske etmek istemediğini anlattı. Bununla beraber Fenerbahçe'de de hedefleri olduğundan bahseden Brezilyalı teknik adam, yapılan transferlerle hem Türkiye'de hem de Avrupa'da başarı kovaladıklarını kaydetti. 'Yeni oyuncular daha erken alınsaydı şimdi Şampiyonlar Ligi'nde yolumuza devam ediyor olurduk.' diye konuşan Zico, UEFA Kupası'nda başarılı olacaklarını ifade etti.