Fenerbahçe Kulübü Yüksek Divan Kurul Üyesi ve futbol takımının eski kalecilerinden Ahmet Necdet Erdem, vefat etti. Fenerbahçe Kulübünden yapılan açıklamada, 1932-1938 yılları arasında kulübün kaleciliğini yapmış olan Ahmet Necdet Erdem'in cenazesinin yarın Kızıltoprak Zühtüpaşa Camii'nde kılınacak öğle namazının ardından toprağa verileceği duyuruldu.
Allah rahmet eylesin:(