arkadaşlar aranızda erdemli anadolu lisesine giden war mı??(gofret reklamı gibi oldu:D)
erdemli değil ama içel anadolu lisesindeyim.Sen mersinlimisin?
ewt hocam mersin denim
**Yok :o Tek gidersin artık :P**
anadolu liselerini oldum olası sevmem ztn :P:P :d:d
dalga geçin diye açmadım bu konuyu neyse uzatmayalım
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: