ilk önce klavyeden print screen tuşuna bas.sonra paint'i aç ve ctrl+v yap.resim yapışcak.sonra dosya menüsünden farklı kaydet'i seç.jpeg türünde kaydet.daha sonra yenibi internet explorer penceresi aç. www.imageshack.us sitesine veya türünden resim yükleme sitelerine gir.ben image shackı anlatcam.imageshacka girdikten sora gözata tıklayıp resmi kaydettiğin dosyayı açıp resmi seç ve aç de.upload'a bas.bi kaç saniye bekle.resmin büyüklüğüne göre..sonra "thumbnail for forums 1" in yanındaki linki kopyalayıp foruma yapıştır:)